neděle 25. února 2018

Víš, že tě miluju?

Po Laře Jean k nám putuje další série a je to tentokrát série DIMILY!

Autor: Estelle Maskame
Žánr: Dívčí romány
Počet stran: 352
Nakladatelství: Fragment
Rok vydání: 2017
Série: 1. díl


Začneme nejdříve, proč jsem se pro tuto sérii rozhodla. Jak někteří víte, ukončila jsem éru Lary Jean a hledala jsem něco tomu podobného, narazila jsem však na tuto sérii, kde hlavní myšlenkou je láska nevlastních sourozenců a jelikož já zbožňuji seriál The Fosters, kde se tímto tématem probíráme celý děj, nemohla jsem odolat a sáhla jsem po ní.
Anotace:
Anotace:

Seznámit se s novou rodinou vlastního otce, kterého jste neviděli několik let, to nezní jako lákavé prázdniny v Kalifornii! Eden se potkává se třemi nevlastními bratry, z nichž ten nejstarší je černou ovcí rodiny a od začátku s ním naráží na komunikační problémy. Čím víc se jej snaží pochopit a najít k němu cestu, tím je jí jasnější, že k němu cítí mnohem víc. Tyler je ale složitá osobnost a jednoduché to s ním opravdu nebude.


Shrneme si to..

Eden, kterou opustil otec a bydlí jen s matkou, se rozhodne na celé prázdniny jet za tátou, jelikož si myslí že to byl jeho nápad. Potká tam mimo jiné i nové kamarádky, mezi které patří i Tylerova přítelkyně.

Co se ale stane, když se dozví jaké to je mezi nevlastními sourozenci? A jak daleko vlastně zajdou, než jim dojde, že je to špatné? Přestanou či nepřestanou se tajně stýkat? To a ještě víc se dozvíte v této knize a dokonce i sérii.

Kniha je milá, něžná a odpočinková. Přečtenou jsem ji měla za den, jelikož vás to donutí číst další a další kapitolu, abyste zjistili, jak to vlastně všechno dopadne.
Knihu bych doporučila všem, kteří jsou na takto něžné knihy, ale i těm, kteří si chtějí odpočinout od draků, džinů a dalších fantasy přízraků.

Eden:
Nemohu říct, že je mi nesympatická, ale prvních pár kapitol se mi vůbec nezamlouvala. Chápu, že jí opustil otec, ale nechápu to chování k němu na začátku, přece když už za ním jela tak by se neměla chovat takhle ne? Pak už jsem jí brala, to jsem se s ní začala dokonce i ztotožňovat, kromě těch částí s Tylerem, nebojte. V té dívce se najde každá z vás, co si ráda užívá, tráví čas s přáteli a chce žít.

Tyler:
Namachrovaný chlapeček z města. Co víc k němu říct. To samé jako s Eden, na začátku nic moc, ale pak jsem se do něj zamilovala. Začal se otvírat, vysvětlilo se všechno to dění kolem něj a my si v tu chvíli uvědomíme, jak skvělý vlastně je, i když to na začátku tak nevypadalo, ale vše začne dávat smysl.

4*/5*

Proč? Bylo to dobré, bylo to bylo, byl to krásné. Ale nebylo to perfektní. Uvidíme jak na tom bude další díl!




Recenzní výtisk poskytl  eReading.cz/Palmknihy 

                                https://www.palmknihy.cz/




A jaká další zajímavá kniha se může dostat do vašich rukou? Stačí rozkliknout odkaz a uvidíte! + Je zde i šance si knihu zakoupit.

https://www.ereading.cz/ceske-detektivky/zmizela-v-mlze-174858 

Žádné komentáře:

Okomentovat