pátek 2. února 2018

Knižní přírůstky ke spolupráci

Ahoj přátelé. Dlouho tu nebyl článek o knihách, které jsem dostala ke spolupráci.. a tentokrát vám přináším knihy dvě!

Nebudu to zbytečně okecávat, protože se určitě nemůžete dočkat jako já!

První kráska nemůže být nic jiného než Před pikolou za pikolou od Lindy Greenové z vydavatelství Bookmedia.cz (odkaz na stránky a na knihu samotnou!)

Před pikolou za pikolou

Jedna, dvě, tři... Lisa Daelová zavře oči a počítá do stovky během hry na schovávanou se svou čtyřletou dcerou Ellou. Obyčejná hra se ale rázem změní v nejhorší noční můru. Když Lisa otevře oči, Ella je pryč Zmizela beze stopy. Hledá ji policie i média. Lisina rodina začíná pátrat na vlastní pěst- Kdo dceru unesl a proč? Co když člověk, který ji unesl, není vůbec cizí? Co když je přesvědčen, že dělá správnou věc? A co když je Lisina malá holčička v nebezpečí a zmizí navěky?






Jak vám tato anotace zní? Zajímavě či naopak.. nudně? 
Mě samotná kniha uchvátila jen těmi slovy, které máte nahoře. Tato kniha patří mezi BeletrieDetektivky, Thrillery a Horory, Světové detektivky .. Ti z vás co mě znají, ví že jsem na YA knihy či fantasy, sice mi nevadí knihy pro dívky, ale v tom jsem zase vybíravá- Co si budeme povídat.. Málo z vás však ví, že zbožňuji horory či thrillery .. A proto je to moje první taková kniha v knihovničce!

Už jednou mi knihu poslali, ale vrátila se jim z důvodu, který tu nebudu moct zmiňovat, ale nemohla jsem si pomoct, já tu knihu prostě tak moc chtěla a když už jsem spolupracovala s vydavatelstvím, řekla jsem si že je prostě oslovím znovu a uvidíme co z toho bude. A heleďme se.. Byli tak moc hodní, že mi knihu poslali znovu a já za ní snad podruhé děkuji, protože jsem z ní tak hrozně nadšená! Snad se k ní dostanu co nejdříve, protože teď od pondělí budu mít jarní prázdniny, ale přece jen budu muset chodit do práce, tak uvidíme..

O knihu se taky rozhodně bude soutěžit. Pokud mě ještě nesleduješ na instagramu, je to škoda, jelikož zrovna tam se bude soutěž odehrávat, tak šup ať nic nezmeškáš!



A druhá kniha je samozřejmě Mléko a med od Rupi Kaur z Dobrých knih! (odkaz na stránky a odkaz na knihu samozřejmě pod článkem!
 
Mléko a med

tohle je způsob
jak přežít díky poezii
jsou to hořkosladké slzy
jedenadvaceti let
je to mé srdce
ve tvých dlaních
je to
zraňovaní
milování
opouštění
odpouštění

-rupi kaur

Sbírka básní a krátké prózy o přežití. O lásce a ztrátě, násilí a zneužívání, o ženskosti. Kniha je rozdělena do čtyř kapitol a každá má jiné poselství. Jedna se snaží léčit zármutek, jiná zase bojuje s všudy přítomnou bolestí. Čtenáři nabízí cestu od nejhorších životních momentů ke smíření a hledání radosti. Ta je totiž všudy přítomná, jedinou podmínkou je chtít ji vidět.


O knihu jsem zažádala už jen z toho principu, že by to byla moje první poezie v knihovničce, ale i svou originalitou a smyslem toho všeho. Zamyšlením se nad knihou. 
Pokud hledáte odpočinkovou knihu, tohle není ona. Pokud však hledáte knihu, nad kterou se můžete zamyslet a přemýšlet jak to autor vlastně myslel, tohle je pro vás ta pravá!

Určitě vás o těchto dvou knihách budu brzo informovat a snad se vám bude má budoucí recenze na ně tak líbit, že po nich sáhnete!


Odkaz na kategorii, ve které se kniha nacházíhttps://www.dobre-knihy.cz/poezie-408/

Odkaz na Dobré knihyhttps://www.dobre-knihy.cz/

Odkaz na Před pikolou za pikolouhttp://www.bookmedia.cz/products/pred-pikolou-za-pikolou/

Odkaz na Bookmediahttp://www.bookmedia.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat