sobota 3. března 2018

Před pikolou za pikolou


Nebojte, neumřela jsem, jen jsem měla mnoho práce se školou a byla jsem ráda, že jsem si vůbec našla čas na čtení.

A co vše jsem přečetla? Pouze Před pikolou za pikolou, na kterou vám momentálně přináším recenzi!

Autor: Linda Green
Žánr: Beletrie -> Psychologický thriller
Počet stran: 304
Nakladatelství: Bookmedia
Rok vydání: 2017

Anotace:
Čtyřletá Ella se ztratí své matce v parku během hry na schovávanou. Je pryč. Zmizela beze stopy. Do hledání se pouští policie i rodina. Kdo ji mohl unést? A co když to není jen tak někdo? Je to někdo, koho znala? Někdo, kdo si myslí, že dělá správnou věc? Vrátí se malá holčička ještě někdy domů, nebo zmizí už navždy? 

A můj názor?
Když jsem měla dostat knihu ke spolupráci, nejdřív jsem se bála, že mě to nezaujme, nebo že si přečtu prvních pár stran a knihu odložím, ale to se nestalo. Důkladně jsem si prošla, o čem kniha vlastně vypráví a nakonec jsem si řekla, že tuhle knihu prostě musím mít.

Z knihy budete mít smíšené pocity v každé kapitole. Kniha má 2 pohledy + sem tam se objeví pohled třetí.
Na jedné straně máme matku Lisu, která se zdá na první pohled příjemná maminka, které na svých dětech a příteli Alexovi záleží. Je ten kamarádský typ matky.

Nedivím se jí, že jednala tak jak jednala, to by asi udělala každá matka. Naprosto jí chápu a myslím že ten týden, ty muka které zažívala si nedovede představit nikdo z nás.

Na druhé straně máme ale Muriel, která mi byla nesympatická už od první věty její první kapitoly. Jak jednala, pak až se ptala, což v tomto případě se nestalo. Holčičku nazývá dítětem a v každé kapitole jí alespoň jednou přirovnává ke svému synovi Matthewovi. V některých částech dokonce holčičku Matthewem nazývá. Celou tu dobu jsem věděla že ta žena je blázen a že nejedná se zdravým rozumem.

A pár kapitol bylo i z pohledu Murielina syna, ale nebyl o přímo pohled, nýbrž záznamy z jeho skrytého deníku, který malá holčička v Murielnině péči nalezla. Jejího syna potkal nehezký osud, a tohle byla ta část, kdy se mi slzy ronily z očí.

Tak počkat.. Kdo vlastně malou Ellu unesl? Proč tak ta osoba jednala? Za jakým účelem? Dostane se malá zpět k rodině?


Jsou tam momenty, které vás posadí na zadek. Kniha je totiž velmi emotivní a podle mého by si jí měl přečíst každý. Kniha tímto ode mě získává 5*/5*. Nedávám plný počet hvězdiček moc často, ale kniha byla originální. Pro mě je to ta kniha, která mě dokáže rozplakat a zároveň ve mně něco zanechat.


Věřte mi, nebudete vědět, zda nejdřív plakat, zlobit se, nebo být plný lítosti


Děkuju za poskytnutí knihy k recenzi - Bookmedia

Odkaz přímo na knihu - Před pikolou za pikolou

Žádné komentáře:

Okomentovat