Vítám Vás u pokračování recenze na druhý díl této trilogie!

Žánr: Dívčí romány a povídky
Počet stran: 304
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2016
Série: 2. díl

Anotace:
Lara Jean nečekala, že se doopravdy zamiluje do Petera. Vždyť jen předstírali, že spolu chodí. Ale v jednu chvíli oba předstírat přestali a najednou je Lara Jean zmatenější než kdy dřív a neví co dělat. A pak se do jejího života vrátí jeden kluk, co se jí dříve líbil, a spolu s ním i pocity, které k němu cítila. Je možné, aby byla holka zamilovaná do dvou kluků najednou? Půvabné pokračování knihy Všem klukům, které jsem milovala ukazuje, že láska není nikdy jednoduchá, ale že možná to ji činí tak úžasnou.

Na začátek musím podotknout, že se mi druhý díl líbil mnohem více než první, jak jsem vám totiž psala můj názor na jednotlivé postavy, některé z nich se změnili můj názor o 180 stupňů, což se jen tak nestává, jelikož já si na názorech, které mám na postavy, trvám až dokonce. Tady se to ale nestalo.

Jak jsem psala v předešlé recenzi… Kniha je milá, něžná a odpočinková, samozřejmě plná romantických chvilek, bez kterých by to nebylo ono.

Můžeme zde pozorovat vyvíjející se vztah dvou hlavních postav – Lary Jean a Petera. Jaké zvraty přináší druhá kniha? Tajné a minulé lásky dosáhnou hlouběji, než si dokonce myslíte.

A které nové postavy nám toto pokračování přináší? A abych vás ještě trochu navnadila… Váš názor se bude na Gen měnit tak rychle, že to ani nepostřehnete a aby toho nebylo málo, odhalí se nám, proč přátelství mezi dívkami skončilo.

Není tajemstvím že já Peterovi a LJ fandím jak jen nejvíce to jde a proklínám snad každou osobu co se to mezi nimi bude snažit překazit. Na jedné straně můžeme vidět Gen, která snad i manipuluje s Peterem? Je to ale opravdu tak, jak si Peterova přítelkyně myslí, nebo jí opravdu jen přátelsky vypomáhá? A na druhé straně tu máme někoho z minulosti Lary Jean.

Když se tam objevil pan X (nejsem moc dobrá v tom, abych zněla napínavě, ale kdo ví, třeba se mi to povede!) říkala jsem si, že to nemůže prostě dopadnout tak, kam to pomalu ale jistě směřovalo. Neměla jsem ho ráda a ani nemám. Není snad nic, co by můj názor na něj změnilo.

Líbil se mi konec, konkrétněji, jak Lara Jean a Peter jsou na stromě a jak to mezi nimi vlastně všechno dopadne? Skončí to jako klasická pohádka o princezně a jejím princi, či temné síly dosáhnou toho, co měly celou dobu v plánu? To vše a ještě více naleznete v této knize. Kde jinde také že …

A přejdeme rovnou k našemu hodnocení jednotlivých postav!
·
  •                      Lara Jean – Ona je celá já, akorát v knižní podobě. Nejde se s ní neztotožnit alespoň v jedné věci, ale já se našla v každém jejím jednání, tedy kromě pana X. To bych si dokázala odpustit. Líbí se mi jak zaujala místo starší sestry a jde vidět, že oproti prvnímu dílu vyspěla. Už není tou holčičkou, která se všeho bojí, ne … Jde vidět, že se kvůli Katherine opravdu snažím nejen kvůli Kitty, ale i kvůli svému otci. Dokáže se k věcem postavit objektivně a rozumně.

• ·                 Peter – To je miláček. Není holky, která by se do něj nezamilovala, což jsme si mohli ověřit i v knize. Notak, řekněte mi kdo ho tam nemiloval? Nikdo takový přece není a myslím, že v našem světe, kdyby byl Peter jedním z nás, nebylo by tomu jinak. Vždy jsem se těšila na pasáže mezi ním a jeho přítelkyní. Každého ale tak zajímalo, jak to vlastně má pořád s Gen. Cítí k ní něco? Kdo ví…

• ·               Katherine – Kitty si hraje na malou desítiletou drsňačku, která musí mít poslední slovo, ale když jí blíže poznáte a soustředíte se na ní, můžete si všimnout, že dokáže pomoci v těžkých situací, ale přesto jí to nedá a občas si rýpne. Ale je to klasický malý sourozenec, který nás občas zlobí, ale když potřebujeme, je tu pro nás. A takhle to mezi sebou mají naše dvě sestry.

• ·                Genevieve – Od prvního dílu mi byla nepříjemná už jen kvůli jejímu způsobu chování. Královna střední školy. V průběhu knihy jsem na ní změnila názor maximálně třikrát. Jednou pro mě byla prostě protivnou holkou, která je jen přehnaně sebevědomá, pak se z ní pro mě stala mrcha a nakonec mi jí bylo líto, protože se dá říct, že víme proč je taková. A myslím že tohle jen tak někdo nečekal. Co když třeba ale není tak špatná? Co myslíte… Změní se?

Pro mě byla kniha v některých momentech opravdu velmi napínavá. Je to snad první trilogie, která je určena pro dívka a baví mě! Jsem schopná u toho tabletu a u té knihy prosedět či proležet hodiny! Těším se na třetí díl. Jsem zvědavá kam se osudy našich hrdinů posunou dál a co dalšího je v životě čeká. Další láska? Zklamání? Kdo ví co si pro nás autorka připravila. Ale už podle toho, co jsme se dozvěděli teď, vím že to určitě bude stát za to!

4.5*/5*

Recenzní výtisk poskytl  eReading.cz/Palmknihy

A jaká další zajímavá kniha se může dostat do vašich rukou? Stačí rozkliknout odkaz a uvidíte! + Je zde i šance si knihu zakoupit.