sobota 17. února 2018

Navždy s láskou Lara Jean

2 recenze za dva dny? + Dneska další článek? Nějaká hodná na vás jsem!Nebudu to nadále komentovat a přejdeme rovnou ke knize samotné.


Autor: Jenny Han
Žánr: Dívčí romány a povídky 
Počet stran: 296
Nakladatelství: CooBoo
Rok vydání: 2016
Série: 3. díl


Anotace:

Lara Jean zažívá ten nejlepší maturitní ročník, jaký si dívka může přát. Je bláznivě zamilovaná do svého přítele Petera, její táta se znovu žení a Margot se na léto vrátila domů. Lara nechce, aby se něco změnilo, ale ví, že jinak to nepůjde. Čeká ji velké rozhodnutí: Kam půjde na vysokou a co to bude znamenat pro její vztah s Peterem? Měla by poslechnout spíše své srdce, anebo rozum?

Kniha a já …


Poslední díl vypráví o konci střední školy, o manželství jejího otce. Vypráví o přátelství, rodinou a láskou Peterem. Ti dva mají jasný plán, ale co když Laře Jean přijde jednou email, který všechno změní? Jaký to bude mít dopad na ní a Petera?
U předchozí recenze na druhý díl jsem psala, že pro mě nejlepší byl druhý díl. Beru to zpět. 

Tento díl. Jelikož jsem na střední škole, kde jsem si taky našla přítele, s hlavní hrdinkou naprosto soucítím! V každém rozhodnutí, co udělala ona, udělala bych to samé.
Před pár minutami jsem dočetla knihu a … stále nemám slov, což se mi nestává tak často. 

Díky té knize se ve mně cosi pohnulo. Řekněte mi, že nejsem jediná, kdo by si přál pokračování…
¨
Myslím že další díly by mohly být zajímavé, jak se vlastně vyvíjí jejich vztah? Jaké to mají na univerzitě? Jak se poperou s dálkou? Jako dodatková kniha by to bylo skvělé! Ale na druhou stranu, čtenáři mají také bohatou fantazii a myslím, že by si pokračování dokázali vymyslet i sami.

Lara JeanJak už jsem výše psala, ztotožnila jsem se s hlavní hrdinkou v každé situaci. Hodně si toho vytrpěla, i v tomto díle, co si budeme povídat… Ale naše hlavní hrdinka to překonala za pomoci vnějších sil, které k ní vysílají lidé, kteří jí z celého srdce milují. Ať už Peter, sestry či otec…

Peter Tento hoch ani v tomto díle nezklamal. Co o něm říct? Snad jen to, že je to hezounek ze střední školy, který si stojí za vším. Na první pohled se vám bude zdát egoistický či namyšlený, ale věřte, i on má srdce.

Margot a Kitty – Nejstarší a nejmladší sestřičky… Katherine opět nezklamala svým pesimismem a důrazem. Naopak Margot mě zklamala v tom, jak se ze začátku chovala k tátovo nově nevěstě, sice to pak bylo 
jakžtakž vysvětleno, ale přesto se mi zdálo, že to nebylo na místě. 

Touto knihou se loučíme s Larou Jean a Peterem, taky se ale loučíme se sestrami a přáteli, kniha ve mně vyvolala pozitivní emoce a já jí nechtěla dočíst. Když dostanu do rukou díl, který uzavírá sérii, uvědomím si, že další skvělý příběh končí a tentokrát to bylo i tady.
Autorce, nakladatelství a všem co se na knize podíleli, bych tímto chtěla hrozně poděkovat za dokonalý a neobyčejně obyčejný příběh holky, která je jako každá jiná. Díky!


Kniha si tímto získává u mě 4.5*/5

Recenzní výtisk poskytl  eReading.cz/Palmknihy 

                                https://www.palmknihy.cz/



A jaká další zajímavá kniha se může dostat do vašich rukou? Stačí rozkliknout odkaz a uvidíte! + Je zde i šance si knihu zakoupit.

https://www.ereading.cz/ceske-detektivky/zmizela-v-mlze-174858 




Žádné komentáře:

Okomentovat