neděle 28. ledna 2018

Plamen v temnotě

Zdravím zdravím!

Autor: Sabaa Tahir

Žánr: Fantasy román 
Počet stran: 472
Nakladatelství: Host
Rok vydání: 2017
Série: 2. díl

Anotace: 

Po čtvrté zkoušce, při níž došlo k nečekaným událostem, se imperiální vojáci vydávají na lov dvou uprchlíků, kteří opustili Serru a vypravili se na nebezpečnou cestu do srdce Impéria.
Laia se chystá proniknout do Kaufu, nejstřeženějšího a nejnebezpečnějšího imperiálního vězení, aby zachránila svého bratra, jehož schopnosti jsou klíčem k přežití Učenců. A Elias je pevně rozhodnut jí pomoci, přestože se tím vzdává poslední šance získat svobodu.

Temné síly, lidské i ty nadpřirozené, však pracují proti nim. Elias a Laia musejí na každém kroku své cesty bojovat, aby přelstili nepřátele: krvežíznivého císaře Marka, nemilosrdnou velitelku, sadistického dozorce, který vládne kaufskému vězení, a — což je nejbolestivější — také Helenu, Eliasovu dlouholetou přítelkyni, jež nyní zastává funkci císařova Krkavce.
Helena se musí podrobit Markově vůli a postavit se do čela mise, která jí láme srdce: jejím úkolem je najít zrádce Eliase a zabít ho.


Můj názor

* Nebudu nějak komentovat první díl, recenzi na něj už máte zde přidanou.

* Už od první věty na první stránce jsem se od knihy nemohla odtrhnout. Bylo to něco neuvěřitelného, to jak Elias s ní vlastně musel jít a pomoct jí zachránit jejího bratra Darina a to kouzlo mezi nimi v každém jejich rozhovoru. Přiznejte se. Kdo jim fandí jako já??♥♥
   Kniha mě velmi bavila, ale když je Elias opustil, byla to pro mě rána a říkala jsem si že s tím chvilku počkám. Z chvilky byly dny, týdny a nakonec měsíc. Až včera jsem si řekla že tohle musí skončit, já to musím dočíst a musím se dozvědět jak to mezi nimi vlastně dopadne!

*Laia - V prvním díle a na začátku druhého jsem si říkala jak je skvělá a prostě jen páni! Jenže jak se tam k ní vmísil Keenan, byla mi nějakým způsobem nesympatická, taková dětinská. A to co se stalo mezi ní a Keenanem to jí zasáhlo, bylo to poznat. Ale já jsem z té části byla nadšená jelikož jsem jim vůbec nefandila a podezřívala ho od první chvíle! Pak jak už se naše hlavní hrdinka objevila v Kaufu jsem říkala jen Jo Laio. Nakopej jim zadek!

*Elias - Nejoblíbenější moje postava od prvního dílu! Ani chvilku jsem o něm nepochybovala, ale když Laiu opouštěl, říkala jsem si v duchu že je hezké co dělá, ale ať jí nenechává s ní! Věděl že umírá. Ale místo toho aby si užil poslední své dny, pomohl jí s jejím bratrem a to se mi na něm líbilo nejvíce.

*Helena - Na ní vlastně nemám názor. Chvilku se mi zdálo že Eliasovi pomáhá a že mu chce dát čas, ale pak jako kdyby se to obrátilo o 180%. Nevím. Je taková .. nepopsatelná pro mě. Ale role Krkavce jí sluší.

Knize dávám 85%, všichni říkali jak je lepší druhý díl. Já to mám naopak, u mě vede Jiskra s 100%. Těším se na třetí díl♥
Budu ráda pokud mi napíšete do komentářů, jak se vám kniha líbila!



Žádné komentáře:

Okomentovat