středa 3. ledna 2018

Antiquariát.sk

Už možná víte z instagramu! 

Spolupracuji také s Antiquariat.sk
Samozřejmě i toto nakladatelství jsem oslovila a paní byla vřelá, vše mi vysvětlila a samozřejmě semnou měla velkou trpělivost!
Zde jsem dostala 5 knih, o kterých jsem nikdy neslyšela, takže nemám co vám k nim říct, ale budu se snažit přečíst si co nejdříve, abych vás mohla informovat.
Tady najdeme spíš knihy staršího původu, které myslím že nám knihomolům samozřejmě vadit nebudou. Myslím že většina z vás má doma starší knihy, třeba po babičce či mamince. A proč k nim nepřidat starší knihu, kterou jste s pořídili vy a předávat dál? Já toho samozřejmě využila!♥
Přejdeme ke knihám♥

První kniha je


Harlequin Tempation

Jaro v Missouri, od Kelly Jamisové (neskloňuji)
Tato maličká knížečka má 188 stran, což bych do ní opravdu neřekla!
Nikdy jsem nečetla nic podobného, ale myslím že to nejspíš bude něco romntického, jak jsem slyšela.
O podrobnostech vás budu informovat!





Synové, od Pearl S. Bucková (znáte)

Kniha má 427 stran.
Název mi samozřejmě nic neříká, ale přeju si aby mě zaujala, jelikož by jí byla škoda, ale na druhou stranu, dočetli jste někdy knihu, která vás nebavila? Já taky ne, takže pokud mě nezaujme, budu na ní hledat pozitiva♥







Viníci mají strach, od James Hadley Chase

Kniha má 160.
Jak už jsem si stihla přečíst zadní stranu, kniha by měla být detektivka, tak snad nezklame!♥

Půjčka na oplátku, od James Hadley Chase. 

(Ano, napsal i výše zmiňovanou knihu Viníci mají strach).
Kniha obsahuje 127 stran!
Kniha je také detektivka.



V Miláně se vraždí v sobotu, od Giorgio Scerbanenco.

V knize si můžeme přečíst 174 stran.
Kniha nevypadá zle!♥


V balíčku samozřejmě bylo i přání k příjemné četbě a naprosto dokonalá záložka, kterou určitě využiji! A nesmím zapomenout na vizitku!














Odkaz na stránku: http://www.antiquariat.sk/
I tomuto vydavatelství chci hrozně moc poděkovat za zaslání knih! Snad nezklamu♥

Žádné komentáře:

Okomentovat