čtvrtek 4. ledna 2018

Lenka Lanczová

Vítej zpět!
A jako další příspěvek mám pro vás nachystanou další recenzi s názvem Andělé noci od spisovatelky Lenky Lanczové.

Hned na začátek vám povím zkráceně o čem to je:)

Mariana, která slaví 17té narozeniny to se svojí kamarádkou Míšou půjdou samozřejmě zapít. A samozřejmě naše kniha začíná tím, že se Mariana probudí v cizí posteli, nepamatuje si kde se tam vzala a už vůbec ne, s kým tam v nahotě leží. Mariana se vytratí z domu a vše řekne Míše, která je odhodlaná, aby si to Mariana se záhadným chlapcem vyříkala, ale ona se samozřejmě brání. Začne mít starosti, zda jí náhodou nenakazil či není těhotná. 
Na spekulace je však brzy. Své obavy svěří Míše, která ji ale není moc oporou. Mariana má dva sourozence - Kačku a Roba, kteří jí však také moc nepodporují, ačkoli o tom neví. Škádlí se, samozřejmě jak normální sourozenci.
Mariana po nějaké době odjíždí na tábor Vysoká, kde bude mít letní brigádu - kuchařka. To však ale nevěděla, že na táboře bude její záhadný milenec, se kterým si brzo promluví a dozví se jak to vše bylo. Dozví se, kdo jsou Andělé noci. Mezi Marianou a jejím cizincem to bude hodně napjaté... Ale co se nakonec mezi nimi stane? To se musíte dozvědět sami.

Tak, snad jste alespoň trochu pochopili o čem kniha je, jelikož toto je moje první recenzování knihy, tak se do toho musím nejdříve dostat. Teď k věci.

Této knize dávám 6/10.
A důvod? Začalo to být napínavé někde ve prostředku, takže když jsem s ní začínala, nevrhala jsem se do ní zrovna po hlavě. Konec se dal předpokládat, ale i tak to bylo překvapujíc ale hlavně šťastný. V některých pasážích mi připadalo, že to píše nějaká 13ti letá slečna. Nikdy jsem neviděla autorku, že by na konci vět psala milion otazníku. Nebo například některé výrazy. Ty používají moji sourozenci v 13 letech, ale do knihy se mi to spíš nehodí.
Knihu vám ale určitě doporučuji, kdo má rád literaturu pro dívky.




Žádné komentáře:

Okomentovat