úterý 2. ledna 2018

109 způsobů jak ochránit srdce

Ahoj! Už dlouho nebyl příspěvek, což já vím! Ale teď se můžete těšit na příspěvky každý den, pokud to ovšem budu zvládat, ačkoli budu domu! Přejdeme k recenzi od nakladatelství ANAG!


Autor: Joseph C. Piscatela a Barry A. Franklin, Ph.D.
Nakladatelství: Anag, 2016
Počet stran: 406
Vazba: měkká


Jak zvládnout každodenní stres, vysvětluje co to vlastně jíme. Je tam hezky udělaná kapitolka o cvičení. Další je například o lécích..

Všechno je tam krásně vysvětlené, nemůžu se přestat divit, tohle byla moje první odbornější kniha a klobouk dolů! Mě, jako jedné z mnoha, která má s tímto problém, kniha udělala obrovskou radost! Co nejdříve objednám další a daruji jako dárek někomu, kdo to potřebuje a o knize neví.
Kniha taky obsahuje různé tabulky, jak už o cholesterolu, tak i potraviny s nízkým či vysokým počtem sacharidů.
A holky, máte tam i vysvětleno co to je yoyo efekt! Pokud to někdo neví.

Moc jsem se o knize nerozepsala, protože se dá říct, že nemá žádný "děj", ale na druhou stranu je úžasně napsána, krásně vypadá! No nemilujte tu knihu prostě.

Za mě? 4.5/5*

Žádné komentáře:

Okomentovat