pondělí 25. prosince 2017

Vánoční čteníčko

Zdravím,
vítejte u nového článku na blogu, snad se bude líbit♥
Opožděně bych chtěla popřát Veselé Vánoce, spoustu dárečků, pohody a síly do nového roku♥

Včera byl Štědrý den a co by to bylo za nadílku dárků pro knihomoly bez knih?
Určitě spousta z vás dostalo knihy, se kterými se mi určitě pochlubte v komentářích!
Bez zbytečného povídání se vrhneme na knihy, které jsem dostala já. Najdete je na mém instagramu, pokud jste ještě neviděli♥


Univerzita výjimečných od Joelle Charbonneau

Na tuhle knihu jsem našla typy na instagramu, kde je holčiny recenzovaly. Hodně se to přirovnává k Hunger Games, ale slyšela jsem že i k Divergenci a jelikož mám tyto série ráda, řekla jsem si že to vyzkouším. Dostala jsem zatím jen Zkoušku, jelikož jsem nevěděla zda se mi to bude líbit a nechtěla jsem vyhazovat peníze rodičů za něco, co by mě odrazovalo hned od prvního dílu.
Máš nějaké zkušenosti s touto knihou? -> Komentář.












Třináctkrát proto od Jaye Ashnera

Tuto knihu jsem chtěla, ale když jsem si měla vybrat knihy k Vánocům, váhala jsem zda si mám vybrat tuto. Ani nevím proč. Viděla jsem seriál, který se mi líbil a je to jeden z mála seriálu, u kterého se těším na další sérii. Ale proč jsem váhala? Upřímně netuším. Ten děj se mi na Vánoce moc nehodil. Ale vím že jindy moc knih nedostávám, tak jsem si řekla, dobře. Zkusím to.











Magonie od Maria D. Headleyové

O této knize vím jen to, že je to o dívce, která trpí onemocněním plic. A pokud znáte Teď a tady nebo Hvězdy nám nepřály, myslím si že by tohle mohlo být něco podobného, uvidíme..













Kód horečky od Jamese Dashnera

Jak asi víte, tato kniha je 2. prequelem série Labyrint.
Já k minulým Vánocům dostala právě Rozkaz zabít, což je prequelem číslo 1. To Rozkazu jsem se však ještě nepustila a to z jediného důvodu. Dozvěděla jsem se že má být ještě druhý a já si nemohla dovolit si to přečíst aniž bych ten druhý měla.
Vím že ten první je o tom jak Zlosin vznikal a v druhým už je jak v tom všem figuroval Thomas.
No uvidíme. Co nejdřív se do toho pustím ;)







Plamen v temnotě od Sabaa Tahirové

Tato kniha je i poslední, kterou jsem letos k Vánocům dostala.
Je to pokračování Jiskry v popelu. O prvním díle si něco můžete přečíst o trochu níže. Tam je recenze.
A abych se dostala k druhému dílu.. Ten je vlastně o tom, jak Laia s Eliasem utíkají ze Šerosrázské akademie a tento díl popisuje jejich cestu. Avšak první díl byl jen z pohledu těchto dvou hrdinů, ve druhém díle se můžeme těšit i na pohled Heleny, Eliasovo kamarádky. A jak se to vyvine? Zatím netuším ....







Máte nějakou z těchto knih? Zanechte komentář!♥
A já se na vás budu těšit u příštího článku!♥♥♥





Žádné komentáře:

Okomentovat