středa 20. prosince 2017

Nakladatelství ANAG

Moje první domluvená spolupráce s nakladatelstvím ANAG!

Odkaz na stránky na konci článku!
Toto nakladatelství jsem oslovila a byli tak hodní, že přistoupili na spolupráci.
Zaslali mi dvě knihy dle mého výběru, nakladatelství je zaměřeno na publikace právní a ekonomické, dále na publikace pro zdraví a volný čas, nechybí zde však ani e-knihy, takže tu žádné bestsellery nehledejte.
Byli velmi vstřícní a ochotní, za což jsem ráda jako za knihy samotné.
Pokud hledáte více naučnou literaturu, určitě sáhněte po tomto nakladatelství!
Obdržela jsem například:

Chemie mezi námi (Láska, sex a vědecké pozadí přitažlivosti), od Larry Young, PhD Brian Alexander (neskloňuji).
Kniha má 302 stran (spolu s rejstříkem).
Knihou už jsem listovala a vypadá to úžasně!
Kniha se mi už od pohledu zdá úžasná i s přední stranou, kterou můžete vidět níže.
Zatím nemám, co více bych k vám ke knize řekla, ale určitě vás budu průběžně informovat. Ať už zde nebo na instagramu.

Další knihou je:



109 způsobů, jak ochránit srdce, předejít riziku srdeční choroby, zabránit mu a odvrátit ho, od Josepf C. Piscatella a Barry A. Franklin, Ph.D. (také neskloňuji).
Tato kniha má 403 stran (spolu s rejstříkem).
Obal je úžasný! Krásně matný!
Myslím, že pro lidi s nějakou nemocí srdce je dokonalá příručka! Tudíž i pro mě. Můžete se v ní různé informace dozvědět.
Taky jsem jí ještě nečetla, ale do obou se určitě pustím co nejdříve.

Moc děkuji ANAGu, za příležitost spolupráce!
Odkaz na nakladatelství : http://www.anag.cz/

Žádné komentáře:

Okomentovat